niedziela, 30 marca 2014

30 pytań o mnie

hejhej słoneczka!
co tam u was? u mnie nic ciekawego:) cały czas szkołaszkołaszkoła i już nie mogłam się doczekać weekendu! Trochę do was nie pisalyśmy bo miałyśmy sporo na głowie:/ Ale akurat mi się nudziło w domu wiec postanowiłam zrobić jakiegoś posta, ale nie wiedziałam o czym. Pomyślałam więc że prawie nic o mnie nie wiecie dosłowienie ahhaha i wpadłam na tag na jednym z blogów, pomyślama sb że zrobie taki post:> Dodam też kilka zdjęć robionych przeze mnie:) 

pytania:


1.Gdzie jest teraz twój telefon? - leży na półce 
2. Jak ma na imię twój chłopak? - nie mam chłopaka.
3. Twoje włosy? - brązowe, "lekkie loki" choć czasem mam szope na głowie..xd
4. Twój tata? - zabawny, stanowczy, najlepszy, dotrzymujący słowa, kochany<3
5. Twoja mama? - śmieszna, najlepsza, zapominalska :d, kochana, miła, pomocna<3
6. Masz rodzeństwo? - Tak 
7. Ulubiony napój? - kawa:> 
8. Wymarzony samochód? - mini <3
9. Ulubione miejsce w całym domu? - chyba kuchnia ahhaha no i mój pokój:) 
10. Kim chciałabyś być za 10 lat? - bizneswoman! 

11. Ulubiona książka? - Igrzyska Śmierci wszystkie części!
12. Z kim najczęściej śpisz? - z poduszką:( 
13. Masz swojego ulubionego misia? - no pewnie! chyba każdy ma hahaha.
14. Kolor ścian w pokoju? - niebieski 
15. Masz szczęśliwy numerek? - Tak, 13:D 
16. Ulubiona piosenka? - aktualnie ta: KLIK
17. Czy masz osobę, której mówisz wszytko? - tak. 
18. Lubisz swoją szkołę? - nie wypowiadam się na ten temat:))))))))))
19. Jakiej firmy masz telefon i komputer? - Samsung 
20. Zima vs Lato? - trudny wybór hahha ale chyba wole lato:D

21. Jakie miasto byś chciała zwiedzić? - NYC!!
22. Ulubiony kolor? - biały
23. Ulubione państwo, w którym już byłaś? - Włochy <3
24. Jedno z twoich marzeń to? - Otworzyć własną kafejkę<3 
25. Ulubione zajęcie? - jedzenie:D
26. Ulubione sklepy z ciuchami? - H&M, STRADIVARIUS, PULL&BEAR, BERSHKA itd. 
27. Ulubione imię damskie i męskie? - damskie - Magda, męskie - Franek<3 haha
28. Co najczęściej lubisz robić w weekendy? - śpie, oglądam, jem, odpoczywam po całym tygodniu itd.
29. Ulubiona marka butów? - vans, converse, nike.
30. Podoba Ci się ktoś? - może.. 



No więc to tyle co na mój temat! haha,mam nadzieję że się spodobało. Jak tak to komentujcie,
obserwujcie, a my na pewno się odwdzięczymy:)) 
Dziękujemy jeszcze za 11.111 wejść hahaha:D

do następnej!

xoxo

4 komentarze:

  1. lubię takie posty, dzięki nim można się czegoś więcej dowiedzieć o blogerce ;p

    świetny makijaż! ja niestety nie umiem się malować cieniami :(

    Zapraszam na rozdanie z SammyDress :*
    http://dulcescrujientes.blogspot.com/2014/04/rozdanie-z-sammydress.html
    obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to mamy dużo wspólnego ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy dużo wspólnego ...
    Zapraszam do mnie
    http://mendalczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i świetnie piszesz, będę wpadać częściej :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki pod tą notką? http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/05/choiescom.html
    (sprawdzam uczciwość) odwdzięczę się , umieszczę Cię w następnej notce zareklamuje Twój blog, i pokomentuje parę wpisów .
    Obserwacja za obserwacje? <3
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń