niedziela, 28 września 2014

pizza z rukolą, serem mozzarellą oraz pomidorkami


Hej!
Już od dawna chciałam napisać jakiegokolwiek posta ale, nie miałam ani chęci, ani czasu, ani pomysłu na całego naszego bloga. W tym momencie powinnam uczyć sie do 3 sprawdzianów, które mam w 3 pierwszych dniach nowego tygodnia, ale postanowiłam napisać do was i może uda mi się wrócić do was. Nie jest was oszałamiająca ilość, ale pierwsza setka bardzo nas ucieszyła. W poprzednim poście obiecałam że będą posty, ale coś z tego nie wyszło. Więc to jest chyba drugie podejście i liczę że się uda.
Po długim rozmyślaniu, postanowiłam, że będę dodawać więcej postów z wyjazdów. Ostatnio polubiłam gotowanie (jak dla mnie to sukces, że coś ugotowałam :) ), więc pojawiać się też będą posty z pomysłami na sałatki, koktajle, desery itd. Będą haul'e, DIY oraz polecanie blogów.
Mamy nadzieje, że spodoba się wam nowa odmiana naszego bloga. Liczymy na wzrost obserwatorów oczywiście hahaha, nie wiecie nawet jak to motywuje. Z chęcią będziemy czytać wasze komentarze i nie tylko w stylu " ślicznie zapraszam do mnie " - rozumiemy kazdy chce się wypromować, my tez tak robimy, ale chociażby czytamy notki i nie piszemy do byle jakich blogów tylko do tych ktore się nam podobają.
Jak będziecie mieli jakieś pomysły, czekamy na komentarze.
Co notkę ( oprócz tej ) na dole posta, będą widniały blogi, które polecamy:)


Co do dzisiejszej pierwszej notki po nowym otwarciu, i pierwszej notki z serii 'gotowanie' - Przygotowałam przepis na pizze, którą każdy może zrobić i jest to moja ulubiona od ponad miesiąca pizza - czyli pizza z rukolą, serem mozzarella i pomidorkami.

Wszystkie produkty kupiłam w sklepie LIDL

♥ Potrzebujecie : ( porcja na 1 osobę ) 

  1. jednego opakowania małych kulek sera mozzarella 
  2. jednego opakowania pomidorków koktajlowych
  3. jednej paczki rukoli 
  4. oliwy z oliwek 
  5. 1 opakowania pizzy "margaritta" z firmy " ALFREDO"
  6. ser tarty 
(można dodać jeszcze więcej sera, niż jest na pizzy) 

♥ Pizze najlepiej upiec w piekarniku ale oczywiście można zrobić w mikrofali 
 (instrukcja na ile stopni nastawić jest na odwrocie pudełka).
Przed włożeniem pizzy do piekarnika posyp (jeśli chcesz) trochę sera tartego na pizze
♥ Wstawiamy pizze do piekarnika 
♥ Bierzemy pomidorki i mozzarelle i kroimy na połówki 



 

♥ gdy pizza się upiecze - wyłączamy piekarnik,wyjmujemy na deskę, kładziemy na niej pizze i najlepiej od razu pokroić na 4 kawałki. 
♥ potem kładziemy rukole 



♥ następnie dodajemy pokrojoną mozzarelle oraz pomidorki


♥ możemy dodać jeszcze oliwy z oliwek - chyba że ktoś nie lubi, to nie musi :))

smacznego!




Mam nadzieje, że podobał się wam post i że o nas nie zapomnieliście! 
Do następnej!

xoxo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz